dilluns, 18 de juliol del 2011

LA BARCELONA HARLEY DAYS 2011


DOS MOTEROS DEL CLAN,
A LA BARCELONA HARLEY DAYS 2011
Ahhhhhhhhhhhhh!, Ahhhhhhhhhhhhhhhhh!, Ahhhhhhhhhhh!!! va dir en Carles en acabar la nostra ruta de 20 minuts per Montjuic amb una Harley de 1200 cc. Va valdre la pena la cua que vam fer de 1 hora a ple sol, per a poder gaudir d’ aquesta experiència. Acostumats a la bicicleta d’ en Carles (Honda 250) i al meu patinet (Honda 150), portar per uns moments 1200 cc entre cames és el “no va más”. L’ agosarat d’ en Carles va arribar a posar la 3ª, jo en canvi em vaig quedar amb la 2ª. Ja el coneixeu, ell anava darrera meu i això no ho va poguer soportar i em va avançar amb una punteta de gas... A la baixada, no el vaig poguer avançar perquè tots anàvem en fila india i la veritat, anava una mica “cagat”.














Aquí en teniu la proba dels fets. Per cert, el de les plomes no es ni en Carles ni jo.

Text i fotos: Joan Simarro

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada