dissabte, 5 de novembre del 2011

UN RAID EN MOTO A CERDENYA


El dia 31 d'octubre el nostre company Lirola, "Pepeluí" pels amics, ens va enviar un correu-e que per la seva épica mereix apareixer en aquest blog.
Sabeu que hi ha que participen en carreres de resistència sobre patins en línia i han estat publicats tot i que l'experiència va ser només de vint i quatre hores. Sabeu que hi han que ens fan "dentetes" a cavall de motos mítiques i han sortit a aquesta palèstra cibernètica tot i que a la nit van dormir a casa.
Dons jo us dic que en Pepeluí s'ha guanyat el dret a sortir pel monitor per la seva resistència i determinació.

Aquest va ser el seu missatge:
"Ja soc a casa, desprès del meu viatge a las illes de Còrsega i Sardenya, el meu viatge de curta durada ja que sols vaig ser quatre dies a sigut una experiència molt maca, si no fos per la pallissa de pujar fins a Toulon i tornar en la moto,.. i els 600 km de la tornada amb pluja.
Pel que fa a Còrsega la vaig passar de sud a nord i de oest a est i al arribar a Bonifacio amb el ferri cap a Sta. Teresa de Gal·lura per arrivar a l'Alger i tornar el mateix dia per retornar i nou desplaçament cap a Ajaccio.
No se si algú de vosaltres  a anat aquestes illes si no es així no perdeu l'oportunitat de viatjar ja que son una meravella.
Us passo unes fotos.

Lirola"


















Missatge i fotos: Jose Luís Lirola

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada